donderdag 23 augustus 2012

Ruis.

Nergens is het mogelijk om een moment voor mezelf te vinden. De enige tijden dat ik rust zou moeten hebben is in bed, maar zelfs daar word mijn brein geteisterd met de ergernissen van vandaag en de problemen van morgen.
Tegenwoordig is er geen mogelijkheid meer om je gedachtegang te organiseren, er is te veel invloed van buitenaf aanwezig. Van alle kanten komen prikkels naarbinnen die weer een storing veroorzaken. In een goede bui zul je die prikkels als positief zien, maar bij ook maar het geringste negatieve prikkeltje is het tegenwoordig mogelijk om helemaal door te draaien.
Het liefste zou ik me opsluiten in een grote metalen bal waar ik wel in kan bewegen, maar geen enkele prikkel van buitenaf krijg. Weg van alle storingen, een helder signaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten